Sunday 7 June 2015

POCKET SANDWICH CHICKEN FLOSS SEAWEED

Assalamualaikum w.b.t..

Hari tu sepupu saya wassap dia tanya memandangkan saya ni hantu seaweed pernah tak makan roti pocket sandwich high 5 Chicken Floss Seaweed. Oh! Rasanya belum pernah. Hari tu saya pernah beli perisa coklat + almond, manis! tak suka sangat. Jadi lepas balik kerja tu terus singgah 7eleven, sebab dengar kata roti ni tak semua kedai ada jual dan cepat pula sold out. Dah rezeki adalah tinggal satu paket lagi masa tu.


Memang sodap... Harga RM3.05 sepaket, ada 2 keping sandwich di dalam. Petang tadi saya singgah beli lagi. Sebelum asar tadi saya bukak dan makan sekeping. Lagi sekeping ditinggalkan ditepi laptop. Petang tadi KL hujan lagi, langit mendung. Sengaja saya tak buka lampu, kekonon nak fefeling romantik sikit. Sambil layan facebook, saya capai plastik sandwich yang masih berbaki sekeping tu. Dalam kesuraman cahaya petang roti tu saya gigit. Sedap! Tapi.. Tetiba rasa macam ada sesuatu merayap-rayap ditangan. Terus saya bangun dan bukak lampu bilik. Oh! Rupa-rupanya saya sedang berkongsi pocket sandwich chicken floss seaweed bersama-sama mungkin berpuluh-puluh ekor semut! 

Moral of the story, kalau makan silalah bukak lampu, tak payah nak fefeeling romantik sangat! -,- 

4 comments:

  1. adoi..termakan semut! haha...sy selalu terkena kalau makan dalam kete!


    Singgah Blogwalking....:)

    nak mudahkan kerja rumah?Jom baca ni:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/06/basic-h-membantu-memudahkan-kerja-ibu.html?showComment=1433744253588#c6972630485172196856

    ReplyDelete
  2. Adehh.. makan semut sekali pulak hehee.. :D

    ReplyDelete
  3. tu tandanya betul sedap . sbb tu semut tumpang sekaki ... heheheee

    ReplyDelete
  4. kah kah kah..lawak!!! berkongsi mkn dgn semutlah ye...kat opis sis JM ni pun sama...pantang letak je mkan yg berbaki sekejap lagi siaplah jd habuan semut

    ReplyDelete