Sunday 10 March 2013

Gangguan psikologi..

Assalamualaikum w.b.t..



Makin banyak exam makin malas lak jadinya. Da nak exam sangat-sangat barulah sibuk nak cari nota yang mana lagi tak de. Sekali bukak elearn server down.. ok,fine! =,=

Beberapa minggu lepas aku pergi kiosk untuk print note, tapi aku tak perasan aku tak tukar dia punya view tu dari slide ke handout. Dah print baru perasan, hasilnya apa lagi..keluarlah nota gedabak-gedabak macam ni.. orang rabun tak pakai spek pun boleh nampak.. (macam mengata diri sendiri pulak.. -..-)






Semuanya ada 19 slide je..tapi da jadi 19 helai lah kan... mak oiii... macam banyak lak nak kena baca bila da jadi tebal-tebal macam tu.. jadi.. untuk mengelakkan gangguan psikologi ni aku decide nak print semula nota yang ini.. so daripada 19 slide, 19 mukasurat aku dapat kurangkan kepada 19 slide, 4 mukasurat..




Tapi sebenarnya sama je kan... tetap 19 slide.. cuma tak sukalah tengok tebal-tebal macam tu jadi cam malas nak baca.. membazir ke?? tak pe nanti kita recycle balik kertas tu.. haha! 




3 comments: