Sunday, 2 March 2014

February Top 10 Komentator

Assalamualaikum w.b.t..


Bulan lepas aku tak sempat nak buat entri penghargaan kepada mereka-mereka yang rajin komen kat blog aku ni disebabkan sedikit masalah yang melanda. Alhamdulillah untuk kali ni dapat juga menerbitkan entri penghargaan buat kalian-kalian sekalian. So, lets check it out! ^,<
















Jutaan terima kasih diucapkan kepada mereka dan semua yang sudi singgah kat sini. Bulan lepas aku hanya menghasilkan 11 entri sahaja, jadi aku harap semoga bulan ni aku akan dapat menghasilkan entri dengan lebih banyak daripada bulan lepas. Oleh itu apa lagi, jom kita terjah ke blog-blog mereka untuk membaca entri-entri terbaru yang menarik daripada mereka.. ;)











20 comments:

  1. Alhamdulillah.. t kasih wawa.. tahniah juga kpd yg lain2.. semoga bersama kita semua terus berjaya.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah. yea..!!! kat blog lain yg ada buat entri penghargaan mcam ni, asyik "kalah" dengan pengomen2 lain, kalau ada pun, terkebelakang.. tapi kat blog ni, dapat jugak bertahan no.1 .. hehehehe.. thanks.. ..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. terima aksih fatin wawa.. :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdullilah..tersenarai jugak nama saya rupanya..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. eh..eh..blog tunggang tebalik pon ada... TQ yaaa fatin... ni yang bersemangat untuk terus mengomen neh..akeke

    ReplyDelete
  6. Selamat berjaya semua..semoga murah rezeki.

    ReplyDelete
  7. @Pha Is sama2.. terima kasih juga kpd pha is.. saya sekarang pun asyik kalah je di blog lain. maklumlah krg masa untuk blogwalking skrg.. :)

    ReplyDelete
  8. @Azlan Strider terima kasih kerana sudi singgah kat sini.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  9. @Muhammad Khairuddin Lim amiinn.. terima kasih juga kpd en. khairuddin.. :)

    ReplyDelete
  10. Hahaha.. macam tak percaya jerr... ini pertama kali blog acikidah tersenarai... hehehe... yer laa blogger parttime kan kejap ada kejap hilangg... hehehe... TQ wawa!

    ReplyDelete
  11. @acik idah rezeki bulan ni.. hehe.. sama2 acik idah.. :)

    ReplyDelete
  12. @fatin wawa
    semoga adik terus success.. ikea dan churp2.. :D

    ReplyDelete
  13. tahniah buat yg tersenarai :D

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah, terima kasih cik Fatin, walaupun saya pun macam chipsmore kejap ada kejap takde, tapi saya masih berkesempatan melawat blog cik Fatin, mungkin sebab kita sama kot. saya pun produce 10 entri je bulan lepas. hehe..

    ReplyDelete
  15. diorang mmg peramah. semoga ikatan antara kita terus berkekalan

    ReplyDelete