Tuesday 31 December 2013

Segmen Azam Blog 2014 by HBP

Assalamualaikum w.b.t..


Alhamdulillah.. sempat juga join segmen anjuran Bro Pha Is.. last segmen bagi tahun 2013. Aku ingin meminta maaf kepada bloggers yang invite join segmen tapi tak sempat nak join. Sebenarnya ada sesuatu yang ingin aku kongsikan, insyaAllah dalam entri selepas ini, dan aku cuba untuk taip entri berikutnya sebelum masuknya tahun baru. :D memandangkan ia sedikit berhubung kait dengan 'Azam 2014' so aku luangkan masa malam ni untuk join segmen ni. 




Klik banner untuk join

Kalau tahun lepas tak ada azam untuk blog, tapi tahun ni adalah satu dua azam..hehe.. Cuma alhamdulillah follower semakin meningkat, terima kasih kepada korang semua yang sudi follow sini, dan aku memang akan follow balik setiap blogger yang datang follow kecuali tiada link pada korang punya avatar dan tidak ditinggalkan jejak di shout box. So bagi sesiapa yang follow blog aku ni tapi aku masih tak follow balik sebab tak jumpa link, so korang boleh tinggalkan link blog korang pada shoutbox kat tepi ni. :D

Ok.. mengenai Azam Blog 2014 antaranya:

1) Of course lah nak menambahkan bilangan follower target berapa-berapa memang tak ada.
2) Kalau azam nak naikkan page rank rasanya ni mungkin azam tahun depan-depan.. hehe.. tapi kalau berjaya naikkan page rank dan pageview tahun ni alhamdulillah.. :D
3) Hopefully tahun depan akan dapat merasa first cash out daripada aktiviti berblogging ni macam korang-korang semua.. :D
4) Nak hias blog ni supaya lebih cantik dan teratur.. hihi..
5) Dan yang paling penting.. semoga pengisian blog aku ni lebih kearah pengisian yang lebih bermanfaat untuk diri aku dan semua readers yang berkunjung ke sini.. 

So, itu jelah kot Azam Blog 2014 aku.. Harap-harap dapat dicapai.. ;D


20 comments:

  1. semoga azam wawa tercapai amiiinnnn :)

    ReplyDelete
  2. akak dari segmen yang sama.. all the best adik.. semoga adik fatin wawa terus success.. :D

    ReplyDelete
  3. Semoga tercapai segala yang dihajati.. aamiin.. All the best.. :)

    ReplyDelete
  4. thanks sudi join segmen pha is
    smoga segala azam dan impian tercapai..
    amiin...

    ReplyDelete
  5. singgah dr segmen yg sama...harapnya segala impian akan tercapai di tahun baru ni..good luck! :)

    ReplyDelete
  6. Semoga azamnya berjaya dicapai. Amin.

    ReplyDelete
  7. begitu bersemangat lagi fatin ye... mama ucapkan semoga berjaya, amin! insyallah... boleh tu,... kena rajin cikit je.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. InsyaAllah.. terima kasih mama... :)

      Delete
  8. Good Luck Wawa... and all d best to you.. :)

    ReplyDelete
  9. salam tahun baru...
    singgah BW sambil bertanya khabar... :)
    amacam dengan azam tahun lepas..? ada yang tertunai?

    ReplyDelete
  10. @Pha Is Macam banyak yang tak je kecuali yg first tu.. hehe..

    ReplyDelete